Crowley Media

Czytasz

Zespół

GEORGE D. CROWLEY, JR.

Założyciel i CEO The Crowley Group jest znanym amerykańskim przedsiębiorcą z 30 letnim doświadczeniem. W trakcie swojej kariery był zaangażowany w rozwój ponad 35 przedsięwzięć na całym świecie, pozyskując na ich rozwój 4,5 mld USD. W Polsce był założycielem oraz głównym akcjonariuszem jednej z czołowych firm telekomunikacyjnych Crowley Data Poland, która w 2011 r. została sprzedana firmie Netia.
George jest z zawodu adwokatem. Ukończył studia w Georgetown University i Georgetown University Law Center w Waszyngtonie. Jest też członkiem rady regenckiej Georgetown University.

JAROSŁAW ROSZKOWSKI

Prezes zarządu Crowley Media. Posiada wybitne doświadczenie menadżerskie, szczególnie w zakresie inwestycji infrastrukturalnych i kapitałowych. Od lat zaangażowany w rynek IT i nowych technologii. Do 2011 r. kierował Crowley Data Poland, ogólnopolskim operatorem sieci bezprzewodowej transmisji danych.
Od 2005 Prezes Zarządu CIDG, grupy kapitałowej reprezentującej działalność George D. Crowleya w Polsce.
Jarosław to absolwent Politechniki Warszawskiej, posiada certyfikat w specjalności Zarządzania Kryzysowego (Crisis Management) oraz europejski certyfikat Rheinisch-Westfalischer TUV (Essen) w zakresie Zarządzania Jakością (Quality Manager).

MICHAŁ PRZYMUSIŃSKI

Michał PrzymusińskiPomysłodawca oraz członek zarządu Crowley Media. Od lat związany z rynkiem IT. Twórca i Dyrektor Ośrodka Nowe Media Telewizji Publicznej, jeden ze współautorów definicji misji publicznej TVP z roku 2005. W latach 2000-2006 odpowiedzialny za całość projektowania i realizacji strategii interaktywnej nadawcy publicznego. Współautor pierwszych strumieniowych transmisji video na urządzenia mobilne m.in. transmisji na żywo Igrzysk Olimpiskich w Atenach 2004 (we współpracy z Plus GSM). Uruchamiał pierwsze aplikacje ConnectedTV TVP we współpracy z Samsung i Sony.
W latach 2011-2012 Członek Rady Nadzorczej IAB Polska.
W TVP również jako Dyrektor ds. Technicznych iTVP-HD odpowiedzialny m.in. za Redakcję Nowe Media, TVP HD, pion techniki iTVP-HD.
W latach 2006 – 2007 autor strategii interaktywnych dla spółek giełdowych.
W trakcie swojej kariery związany był też z Radiem Zet jako szef techniczny portalu, HBO Poland jako twórca e-obecności stacji w internecie oraz Netią, gdzie budował serwisy BBC Polska w internecie.
Wykłada na uczelni Collegium Civitas Konwergencję Mediów.
Michał jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.